Friday, September 10, 2010

Etrigan by Anderson Garcia

Hey folks!How´s it going?


Let´s welcome our new contributor:
Anderson Garcia

Here´s my debut piece for the Corner!\o/
My intention is to vary with my sketches here as much as I can in an atempt to improve my learning curve a little bit.
But due to commitments and the lack of free time,I decided for a lame head shot of Etrigan only..Yeah,I´m a lazy f@#$..:P
So far I´m the only guy here that do inks,so you´ll have this finished asap.
This blog was born from the dreams of a coulple of art enthusiasts and we´d like to share some of this love with you all!
Enjoy!

Anderson Garcia


Olá amigos!Como estão?
Vamos dar as boas-bindas ao nosso novo participante:
Anderson Garcia


Aquí está minha arte de estréia pro blog!\o/
Minha intenção no blog é procurar variar meus sketches o maximo possível,na intenção de forçar minha curva de aprendizado um pouco mais além.
Mas devido aos compromissos e falta de tempo livre decidi por um vergonhoso modelo só de cabeça do meu amigo Etrigan aquí...É,sou um preguiçoso mesmo...:P
Até o momento,eu sou o único cara aquí que se arrisca com as tintas,então vocês terão essa arte finalizada logo.

Este blog nasceu dos sonhos de alguns entusiastas da arte e gostaríamos de compartilhar um pouco desses sonhos com todos vocês!

Divirtam-se!
Anderson Garcia

No comments:

Post a Comment